אנשים רבים משתמשים במנעולי כספות כדי להגן על החפצים החשובים ביותר שלהם כמו מסמכים מיוחדים, תכשיטים וחפצים יקרי ערך אחרים. קיימים היום בשוק סוגים שונים של כספות. לפני רכישת כספת בסינגפור, ישנם דברים מסוימים שאדם צריך לדעת.

כיצד מדורגת כספת?
מעבדת החתום (UL) בודקת את כל קופסאות הכספות ומספקת הסמכה מיוחדת בהתאם לאיכותן. כאשר האיכות מדורגת לפי המספר שליד האותיות "TL", דירוג זה מספר על מספר הדקות שנדרש לאדם מיומן כדי לפתוח את הכספת. אם לכספת יש אותיות "TRTL", זה אומר שהיא מספקת הגנה מפני לפידי חיתוך. אלה עם אותיות "TXTL" נשארים חזקים נגד חומרי נפץ, כלים, טקטיקות ולפידים. לכספות בדירוג B יש עובי דופן של פחות מ-½ אינץ' ועובי הדלת של פחות מ-1 אינץ'. לכספות בדירוג C יש אותו עובי דופן ודלת כמו של כספות בדירוג B אך הן עשויות מפלדה.

איזה גודל של כספת עדיף?
גדול יותר עדיף תמיד. אל תראה מה אתה צריך להכניס היום, אבל תחשוב גם על העתיד. כאן ב-mysafe.co.il תמצאו כספות בגדלים שונים במחירים נוחים.

כיצד אש משפיעה על הכספת?
איך המכונית שלך מרגישה ביום קיץ חם? זה אותו הדבר שהחפצים שלך מתמודדים איתו בתוך הכספת בזמן השריפה. הכספות חסינות האש נועדו לשמור על הטמפרטורה של הפנים למגבלה כזו, כלומר מתחת ל-350°F / 177°C, כך שהכסף והניירות בפנים יישארו מוגנים. זה מושג על ידי יצירת קיטור בפנים.

על איזה דירוג אש ללכת?
יש לבחור כספת עמידה באש עם לפחות שעה אחת של הגנה מפני אש. בדוק את הכספות חסינות האש שלנו מתחת לכל קטגוריה של כספות כדי למצוא כספת עמידה בפני אש מובילה בסינגפור.

היזהר במיוחד עם קבצי מדיה
ככלל, כספות עמידות אש אינן מיועדות להגן על חפצי מדיה כמו כוננים קשיחים, תקליטורים, קלטות, תצלומים, כונני USB וכו'. עבורם, קיימות כספות מדיה/נתונים מיוחדות השומרות על הטמפרטורה מתחת ל-135° ועל לחות נמוכה מ-85 %.

איזו מערכת נעילה היא הטובה ביותר?
מנעולים מיותרים נחשבים לטובים ביותר מכיוון שיש להם את שניהם – מנעולים מכניים וגם אלקטרוניים. זה מגביר את המשוכה עבור הפורץ לפרוץ פנימה. אם מנעול אחד מתגבר, השני נוכח כדי להגן על החפצים שלך.

שירות של מנעול מכני הוא הכרחי
אם יש לכם כספת עם המנעול המכני או שאתם רוצים לקנות כזו, אז מומלץ לקבל אותה לטיפול אצל טכנאי כספות מוסמך לאחר כל חמש שנים.

תמיד עגן את הכספת
זה היבט חשוב כי לפורץ יהיה קל להעביר את הכספת למקום אחר כדי לפתוח אותה בקלות. חורי העיגון מגיעים עם הכספות טובים כדי להחזיק אותם בבטון.

אל תלך בזול בצורה עיוורת
לפעמים הגיוני לקנות כספת ממש זולה – אולי תזדקק לה רק לפרק זמן קצר; או שלא תשים דברים בעלי ערך רב בכספת; או שאתה רוצה להשתמש בו יותר כמו "ארונית" ולא כספת. במקרים אלה, כן, אתה יכול לשקול את הכספות הזולות האלה. אבל ברוב המקרים האחרים, אתה מגן על הנכס היקר ביותר שלך בכספת ולכן יש צורך מאוד להשקיע נכון. קנה פעם אחת כדי להגן על החפצים שלך במשך שנים.