הגנה על חפצי הערך שלך עם כספת ביתית מספקת לך את הביטחון בידיעה שהיא שם כדי להגן על החפצים שאין להם תחליף מפני גניבה או הרס. זה נותן לך את השקט הנפשי שלך בידיעה שהכסף שלך, מסמכים חשובים, כלי ירייה, תכשיטים וירושת המשפחה שלך יהיו בטוחים אפילו באמצעות נזקי שריפה או מים.
זה גם מגן על הילד הסקרן הנודד, הבייביסיטר, עוזרת הבית וכו', מפני מעד על פריטים שאתה מעדיף שלא יראו.
אבל אתה פשוט לא הולך לשום חנות מוזלת כדי להשיג את הכספת שלך, ואז מביא אותה הביתה ומכניס אותה לארון שלך. יש כמה דברים לחשוב עליהם קודם, קצת מחשבה ותכנון.
איזה סוג של הגנה אתה מחפש? כספת ביתית צריכה להגן על החפצים שלך מפני שריפה, נזקי מים וגניבה. אתה יכול למצוא כספות המגנות מכל אחד, שילוב או כולם. (ייתכן שעדיין תרצה להניח חלק מחפצי הערך שלך בשקיות ניילון רק למקרה של נזק למים.)
איזה סגנון אתה מחפש? כספת ביתית יכולה להיות כל דבר, החל מכספת קטנה, תיקים, קיר או רצפה ועד כספת ביתית או עסקית או ארון תיקים. תרצו להתקין אותו הרחק מחדר השינה הראשי או ארון הבגדים – זה המקום הראשון שבו יחפש גנב.
איזה מידה אתה מחפש? על מה אתה מנסה להגן? כספת הבית שלך צריכה להיות גדולה מספיק כדי להתאים לדברים כמו מסמכים חשובים (תעודות לידה, דרכונים, כרטיסי ביטוח לאומי, כרטיסי אשראי, צוואות, החזרי מס, ניירות עסק, מסמכי ביטוח, תמונות וכו'); מדיה דיגיטלית (תקליטורים, DVD, מקלות זיכרון, מערכות GPS, נגני MP3, טלפונים סלולריים וכו'), וחפצי ערך (מורשת משפחה, תכשיטים, מזומנים, ציוד וידאו/מצלמה, פריטי אספנות וכו').
הכספת צריכה להיות מעוגנת בצורה כלשהי, אז תהיו בטוחים שתוכלו להבריג את הכספת לרצפה, למדפים קבועים או להגדיר אותה בבטון. אחרי הכל, אתה לא רוצה לעשות את זה שימושי עבור הגניבה פשוט לאסוף וללכת משם עם הכל במקום אחד! עליו להיות בעל מעטפת חיצונית עמידה לכלי עבודה וכן לפחות דירוג אש של שעה אחת; לרוב הכספות יש הגנה מפני אש של 20 דקות. המנעול צריך להיות U.L. אושר.
השתמש בכספת שלך כל יום כדי שזה יהפוך לשגרה. הגן על קוד הכספת ושנה אותו מדי פעם. ישנם גם דגמים זמינים שנפתחים באמצעות טביעת האצבע שלך (מאוד מגניב!).