הנה מה שאתה צריך לדעת על מערכות מטהר אוויר להפחתת עובש בחללים פנימיים.

בעוד שהעברה פנימית של נגיף ה-COVID-19 תפסה את תשומת הלב הציבורית במשך רוב השנתיים האחרונות, פתוגנים ביולוגיים אחרים הנישאים באוויר עלולים להוות סיכון לבריאותנו. עובשים, שהם גידול פטרייתי נפוץ, נמצאים לרוב בחללים פנימיים.

נבגי עובש באוויר הפנימי קשורים לתגובות אלרגיות, מחלות קשות ואיכות חיים נמוכה יותר. החדשות הטובות הן שמטהרי אוויר יכולים לעזור להפחית את הסיכונים ולהפחית את הנוכחות של עובש בתוך הבית. הנה מה שאתה צריך לדעת על מערכות מטהר אוויר להפחתת עובש בחללים פנימיים.

אוויר ועובש בפנים – מה הסיכון?

עובשים הם גידול פטרייתי אורגני. הם משגשגים בחללים לחים ולחים, כלומר הם נמצאים בדרך כלל בחדרי אמבטיה, אזורים במבנה שבו צינורות עשויים להיות דולפים, ואפילו בתוך מערכות HVAC.

כאשר נבגי עובש נמצאים ברמות גבוהות באוויר הפנימי, הם עלולים לגרום לתגובות אלרגיות לא נעימות הנעות בין קלות לחמורות. על פי ה-CDC, אנשים עלולים לחוות גירוי באף ובגרון, סחרחורת, כאבי ראש ותסמינים אחרים כאשר הם נמצאים בחלל פנימי עם נוכחות עובש כבד.

למרות שהקשר עדיין לא הוכח מדעית סופית, חלק מהאנשים החיים בסביבות כבדות עובש מדווחים על תסמינים הכוללים עייפות ו"ערפל מוחי", כלומר קושי מוגבר בהתמקדות ובזיכרון.

עבור אנשים עם מצבים בריאותיים כרוניים קיימים ומערכת חיסונית נפגעת, עובש יכול להיות קטלני. בבית החולים לילדים בסיאטל, זיהומים שנגרמו על ידי נבגי עובש נקשרו למותם של שישה חולים. למרבה הצער, ילד בן 7 מת לאחרונה לאחר חשיפה לעובש בדירה עם משפחתו. בעוד מקרי מוות הקשורים לעובש הם נדירים, הם מתרחשים.

הפחתת רמות העובש בבית, במשרד, בכיתה או בעסק שלכם היא קריטית על מנת להגן על בריאותכם ועל רווחתם של כל מי שמגיע לחלל שלכם.

האם מטהרי אוויר עובדים עבור עובש?

כן, ישנן מערכות טיהור לאוויר פנים יעילות נגד עובש, אך יש לבחור את המערכת הנכונה. לא כל מטהר אוויר יוכל להסיר עובש מהאוויר שאתה נושם – היעילות של מכשיר לטיהור אוויר נגד עובש תלויה בטכנולוגיה שלו ניתן להתיעץ עם טכנאי מזגנים ברחובות לקבלת מידע נוסף על הדגמים ועל מה שמתאים בדיוק לכם.

מי חמצן, תרכובת כימית נפוצה הנמצאת במוצרי ניקוי, משחת שיניים ואפילו טיפולי שיער, היא חזקה במיוחד נגד עובש. זה בטוח לנשום בכמויות קטנות ויעיל מאוד בהסרת עובש מהאוויר הפנימי.

מטהר אוויר לעובש לעומת מטהר אוויר למזהמים אחרים

מטהרי אוויר מבוססי מסננים, המשתמשים במסננים עם חורים זעירים הלוכדים מזהמים הנישאים באוויר בדומה לרשת, בדרך כלל אינם יעילים נגד עובש. נבגי עובש הם זעירים, ולא סביר שהם ייתפסו בתוך המסנן בגלל גודלם המיקרוסקופי. בעוד שמסנני אוויר יכולים לתפוס חלקיקים גדולים יותר הנישאים באוויר, כמו שיער ואבק של חיות מחמד, הם לא יכולים לעצור וירוסים ופתוגנים ביולוגיים אחרים מלהסתובב באוויר הפנימי שלך.

לאור אולטרה סגול, המכונה גם אור UV-C, יש את היכולת להרוג עובש. עם זאת, מערכות טיהור אוויר המשתמשות באור UV משתמשות בנורות קפדניות ויקרות, שצריכות תחזוקה והחלפה תכופות. באופן טבעי, נורות אלה גם משתמשות בהרבה חשמל, מה שעלול להעלות את חשבונות החשמל באתר שלך.

מטהר האוויר האידיאלי להסרת עובש

מטהר האוויר הטוב ביותר לעובש משתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לא רק להפחית את נוכחות העובש אלא לעצור ולנטרל אותו באופן פעיל.

בניסוי שטח ייחודי של חברת תדיראן העולמית בניקוי מזגנים לפחות פעם בשנה, מומלץ פעמיים בשנה פעם אחת בסוף הקיץ ופעם אחת בסוף החורף., מטהר האוויר TADIRAN AIROW™ המבוסס על מי חמצן של תדיראן שימש לניקוי האוויר באולם קולנוע שנסגר במהלך המגיפה. אחרי כל כך הרבה זמן ללא תחזוקה שוטפת, האוויר בתוך הקולנוע היה מזוהם מאוד בעובש.

לאחר שלושה ימים של הפעלת TADIRAN AIROW, החוקרים מצאו ירידה ממוצעת של כמעט 88% בעובשים. במהלך הדגימה הראשונה של אוויר התיאטרון, נמצאו 338 זנים של עובש. אבל אחרי שלושה ימים של הפעלת AIROW, נותרו רק 42.

יש לציין כי שבוע לאחר שהניסוי הסתיים ו-TADIRAN AIROW לא הופעל עוד, החוקרים בדקו את האוויר פעם נוספת וגילו שמספר העובשים צלל ל-13 בלבד. המשמעות היא שכוח מיגור העובש של TADIRAN AIROW המשיך לנקות את האוויר באופן אקטיבי. , גם לאחר כיבוי המכשיר.

בבדיקות מעבדה נוספות שאושרו על ידי ה-FDA, הוכח כי TADIRAN AIROW מפחית באופן דרמטי את רמות המזהמים הביולוגיים כולל עובשים, וירוסים וחיידקים עד 99.998%. המכשיר פועל באמצעות טכנולוגיה קניינית ייחודית שהופכת מולקולות מים שכבר נמצאות באוויר למי חמצן מחסל פתוגנים.

אם תרצה ללמוד עוד על האופן שבו מי חמצן יכול לעזור לך להבטיח שהחלל שלך כמעט ללא עובש, צור איתנו קשר. נשמח להראות לך כיצד TADIRAN AIROW יכולה לעזור להפחית את הסיכונים של עובש בחלל הפנימי שלך.