טכנאי מזגנים מקצועי בתל אביב מספק שירותים לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. בכל מזגן, אפילו החדש ביותר שהתחיל לפעול לפני מספר חודשים, עלולות להיווצר תקלות הגורמות לריח רע. תקלות אלו הינן, לרוב, קלות וניתן לפתור אותן עצמאית או בעזרת טכנאי ללא עלות כספית גבוהה. הן נוצרות בעיקר עקב הצטברות מים שאינם מתנקזים כראוי ויוצרים עובש הגורם לריחות. הריחות הללו עלולים להפריע בעת פעילות המזגן או גם כאשר הוא כבוי. הם חודרים לחלל הבית ומפריעים לדיירים. יחד עם זאת, הם נעלמים במהירות כאשר הבעיה נפתרת.

פעולת המזגן

המזגנים הנפוצים ביותר הם המפוצלים ומורכבים משתי יחידות. הפנימית המורכבת בתוך הבית, והחיצונית שבה המדחס המרעיש מחוצה לו. בתוך הבית נמצא אוויר לח וחם והמדחס מצליח להפריד ממנו את הלחות ולהחדיר פנימה את האוויר הקר. המים המופרדים מוזרמים ומטפטפים החוצה. כל הפעולה הנ"ל הינה מעגלית ורצופה. מזגנים עשויים לעבוד ברציפות וללא הפסקה לאורך שעות רבות.

תקלות

תקלה נפוצה היא הצטברות לחות ברדיאטור של המזגן. המים מתנקזים ממנו אל אמבטיית ניקוז הנמצאת מתחתיו. לעיתים היא סתומה ואיננה ממשיכה לנקז את המים, ולעיתים, היא איננה מונחת בשיפוע מתאים עקב תקלה או התקנה שאיננה טובה. המים העומדים אינם מתייבשים במהירות ויוצרים את העובש והריחות. תקלה אחרת נובעת מסתימה בצינור הניקוז עקב חדירת עלים, אבנים קטנות ועוד וגם כאן הם יוצרים עובש הגורם לריח.

טיפול עצמאי בתקלות

הטיפול קל וניתן לעשותו עצמאית. עם זאת, מי שאיננו מסוגל לכך עקב בעיות פיזיות, עקב חשש, או שאינו בנוי לפעולות טכניות כלשהן מוזמן להזמין שירות של טכנאי מומחה. בעיקרון, מה שיש לעשות הוא ניקוי האמבטיה. במידה והיא איננה נמצאת בשיפוע מתאים לתקן את העניין וכדומה. פעולה נוספת היא הוצאת הפילטרים וניקויים. הם נמצאים בתוך מגרעת. יש להרים את הכיסוי ולשלוף אותם. כדאי לרחוץ אותם במים זורמים ולייבשם היטב לפני החזרתם למקומם.

הזמנת טכנאי

הזמנת טכנאי מזגנים כדאית לטיפולים מורכבים מעט יותר כמו ניקוי רדיאטור ופתיחת סתימות. לטובת הטיפול הראשון הוא ישתמש במים ו/או חומרים מיוחדים ולאחר התייבשותו הוא ירסס לתוכו חומרים מעכבי רטיבות. שליפת גופים זרים מצנרת נעשית על ידי מכשירים מיוחדים ובדרכים שונות. לאחר כל טיפול ו/או תיקון יוודא הטכנאי שהמערכת עובדת היטב.

התקנת מזגנים ותחזוקתם

ניתן למצוא מזגנים שונים. המפוצלים המגיעים בדגמים שונים וביניהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. רוב העיליים הינם סטנדארטיים אבל יש גם מזגני אינוורטר משוכללים יותר. הם מגיעים מעוצמות של 1  כוח סוס המתאימים לחדרים קטן ועד ל 4 ויותר כוח סוס המתאימים לחללים גדולים יותר. חברה בעלת מוניטין יכולה לסייע בבחירת המזגן המתאים לכל בית וחדר, מספקת תחזוקה שוטפת ומבצעת תיקונים שונים. בתקופת האחריות הם יינתנו חינם ובלבד שהם מוגדרים בתנאי האחריות. ריח רע מעובש יכול להיווצר בכל סוג של מזגן, ולרוב, אינו מוגדר באחריות למעט תקלה במזגן עצמו או בהתקנה. תקלה נפוצה קלה היא בריחת גז, או רעש ממזגן. בכל תקלה קלה יש לטפל במהירות על מנת לפתור אותה  במיידית וכדי שלא תתפתח לתקלה מורכבת המחייבת השקעה כספית רבה.

שירות מקצועי

 בכל מקרה, מומלץ להיות בקשר ולקבל שירות מחברה מקצועית בעלת תשתית יעילה. מומחיה יכולים לייעץ טלפונית לגבי תקלות אלו ואף להדריך לטיפול עצמאי. במידה והבעיה לא תיפתר, יגיעו טכנאי מזגנים בתל אביב עם ניידות שירות מאובזרות ויטפלו במקצועיות ותוך מתן יחס אישי.