הוסףתוכנות גיוס עובדים הן בדיוק מה שכל המגייסים צריכים. עד עכשיו, כאשר התפנתה משרה בארגון, המגייסים היו צריכים לעבוד מאוד קשה. היה צריך לפרסם את המשרה, לקבל הרבה קורות חיים, לקרוא כל קורות חיים בנפרד, להתייעץ עם המגייסים האחרים מי מהמועמדים יכול להתאים, להזמין את המועמדים לראיון, לעתים לרדוף אחרי מועמדים שאו לא זמינים או שוכחים להגיע לראיון העבודה ולבסוף, אחרי כל המאמץ, המשרה נשארת לא מאוישת. תוכנת גיוס היא חלק ממערכת גיוס עובדים שנועדה לעשות את כל העבודה בשביל המגייסים. המערכת אפילו עוזרת לעשות סדר בכל המועמדים ע"י מעקב אישי לכל מועמד. אם אתם מגייסים ורוצים עבודה קלה, תרכשו כבר עכשיו את השירות של מערכת גיוס עובדים.

 

מגייסים לא צריכים לדאוג לכלום

 

מערכות גיוס עובדים לא רק מספקות שירות של סינון עובדים הן גם עוזרות בכל דבר הקשור לתהליך הגיוס. ברגע שמוזנים הקריטריונים למשרה לתוכנת גיוס, התוכנה מתחילה לסרוק את כל קורות החיים הרלוונטיות למשרה. לאחר מכן, המערכת יודעת לבדה לערוך ראיונות עבודה דיגיטליים לפי שאלונים שנערכים מראש. לאחר ראיונות העבודה, מערכת גיוס יודעת לשלוח לכל המועמדים המתאימים ביותר זימון לראיון עבודה. את נוסח הזימון המגייסים כותבים. ניתן לכתוב בזימון מהי המשרה, מתי הראיון, מה אתם רוצים שהמועמדים יביאו והאם יש דגשים מיוחדים לראיון.

 

פשוט וזמין מכל מקום ובכל זמן

 

לעתים לא מספיקים הכול במשרד ויש צורך לעשות השלמות לתהליך גיוס העובדים בבית או בכל מקום אחר. מערכת גיוס עובדים שלנו היא תומכת במובייל וניתן להשתמש בה מכל מקום ובכל שעה. המערכת גם מאוד ידידותית למובייל, כך שלעתים מעדיפים להשתמש בה במובייל, וכך אפשר לעשות דברים נוספים עם המסך של המחשב במשרד. לרוב הארגונים יש מספר מגייסים. מערכת גיוס שלנו מאפשרת גישה למספר מורשים, ללא פגיעה באבטחה של המערכת. כל משתמש מורשה יוכל להשתמש מכל מקום במערכת, לחלוק מידע עם שאר המשתמשים ולראות ביחד עם כל המשתמשים את תהליך גיוס המועמדים בכל מקום ובכל זמן.

 

מערכת קלה מאוד לשימוש

 

אנחנו מאמינים בפשטות. מערכת גיוס עובדים שלנו פשוטה מאוד לכל המשתמשים. יש לנו סרטוני הדרכה שמראים כל דבר גדול וקטן במערכת. יש אפשרות לקבל תמיכה ומענה במספר דרכים, מייל, וואטסאפ, טלפוני וגם בזום. תוכלו לקבל תמיכה בכל מקום ובכל זמן. היכולת שלכם לשתף את כל מורשי המערכת בכל דבר תאפשר לכם לקבל עצות ולפתור מכל אחד שמשתמש במערכת בכל רגע נתון. זה אומר שאם משהו לא הולך לכם בתהליך הגיוס, אתם מיד יכולים לקבל עזרה מהחברים, מה שיהפוך לכם את החיים לפשוטים ואת העבודה ליעילה ומהירה יותר.

 

אנחנו עובדים קשה כדי להקל על המגייסים

 

·         תוכנת גיוס שעושה הכול בתהליך סינון מועמדים.

·         מערכת גיוס שמספקת מעטפת מלאה לכל מה שצריך כדי לגייס עובדים.

·         אפשרות לעבוד במערכת מהמובייל מכל מקום ובכל זמן.

·         יכולת של מספר משתמשים מורשים לעבוד בו זמנית במערכת, תוך שהם חולקים מידע אחד עם השני בו זמנית.

·         מערכת מאוד קלה למשתמשים. סרטוני הדרכה מאוד ברורים ופשוטים שמכסים את כל הפרטים שצריך כדי להשתמש ביעילות ומהירות במערכת. זה לצד תמיכה במגוון דרכים מסביב לשעון.

 

אנחנו בחברת Civi מאמינים שלמגייסים מגיע שיהיו חיים קלים ועבודה מהנה, יעילה ומהירה. צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו מערכת גיוס עובדים שתגייס בשבילכם עובדים איכותיים במינימום מאמץ מצידכם. תהיו בטוחים שגם אתם וגם במנהלים שלכם תהיו מרוצים מהמערכת שלנו. תיאור למאמר שלך כאן.